راهنما
×
لیست

3.4.2. گروه بندی کالاها

با کلیک بر روی گزینه تعریف گروه ها پنجره مربوطه باز می شود
گروه بندی کالاها نیز دقیقا مشابه گروه بندی اشخاص و هزینه هاست . برای نمونه ما به ذکر یک مثال از گروه بندی کالاهای یک پخش مواد غذایی بسنده می کنیم .
توجه داشته باشید که در هیچ قسمتی تعریف گروه ها اجباری نیست . گروه بندی کالاها  به ما کمک می کند که در آینده بتوانیم از گروه مختلف کالا گزارش گیری کنیم .
به عنوان مثال پرفروش ترین گروه کالایی ، پرسودترین برند (گروه کالا) ، کم فروش ترین گروه کالایی در هر منطقه و ... از جمله گزارشاتی است که با گروه بندی کالاها می توانیم داشته باشیم .