راهنما
×
لیست

3.6. سایر تعاریف

 
1

دفتر تلفن

1. دفتر تلفن
 
جهت تعریف اطلاعات تماس افرادی که به عنوان طرف حساب در لیست اشخاص تعریف نمی کنیم استفاده می شود .
2

دفتر تقویم

2. دفتر تقویم
از دفتر تقویم می توانیم برای یادآوری یک مطلب در یک روز و ساعت خاص استفاده نماییم .
 
3

کسر و اضافه فاکتور

3. کسر و اضافه فاکتور
همانطور که می دانید یک فاکتور علاوه بر مجموع مبالغ کالاها ممکن است اضافاتی مانند باربری یا کسوراتی مثل تخفیف داشته باشد .
این کسورات و اضافات را می توان  در قسمت کسر و اضافه فاکتور تعریف نموده و در فاکتورها استفاده کرد .
 
4

تعریف بخش ها

4. تعریف بخش ها
از این گزینه جهت تعریف بخش های مختلف استفاده می کنیم . بخشهای تعریف شده را می توانیم در هر فاکتور و سند حسابداری استفاده نموده و در پایان سال مالی سود هر بخش را به تفکیک مشاهده نماییم.